A0

你係a0嗎?你知唔知道a0意思係咩?如果你想成功出pool,不妨嘗試一下Match Dating專業優質的男女一對一約會配對服務。其實脫單冇咁難,你只需要為愛勇敢一次,Match Dating就可以為您找尋最合適的人。

了解更多

《卓越創新企業大獎》- 最佳專業約會配對服務
Match Dating:細心真人配對 助客人從心出發

咩叫A0什麼是A0A0 meaning HK咩意思?

咩叫A0什麼是A0A0 meaning HK咩意思?

在大學這個潮人集中的地方亦會衍生出好多「潮語」,其中「A0」也是潮語之一。第一次聽到這個詞的人肯定唔知A0意思係咩。究竟咩叫A0?什麼是A0?A0絕對唔係A0 size的意思。其實A代表Available,數字0代表拍拖的次數,由此可見A0意思、A0 meaning HK就係指「冇拍過拖的人」。大學生最怕A0 grad,如果你一直到畢業都冇拍過拖,就會俾朋友仔嘲笑。在畢業典禮上A0 grad就係俾人嘲笑的話柄。

A0係一個比較負面的「標籤」,A0女問題嚴峻,通常人們還會在A0前面加上自己的年齡。試想一下,當別人稱呼你為:25歲A0、28歲A0、30歲A0、40歲A0的時候實在令人無奈又尷尬。在特殊節日,寂寞的A0過聖誕,肯定好心酸,所以A0最希望A0出pool。常見的情況係:A0想拍拖,但A0唔識拍拖。在本文中,榮獲《最佳專業約會配對服務》的MATCH DATING揭秘A0出pool方法!

 

快速擺脫單身

A0想拍拖·出poolA0要有勇氣

好多人都認為「我若盛開,蝴蝶自來」。只要自己足夠優秀,就可以吸引到同樣優秀的異性,但其實拍拖都要靠努力和緣分。社會上A0女問題依然很嚴峻,唔係因為A0女仔唔優秀,只係她們身邊的異性太少,導致A0女仔拍拖難。

A0 LIHKG討論區關於「A0原因」的討論熱烈,有各種各樣的「A0出pool」技巧,但如果這些網上的A0拍拖方法真係有用的話,就唔會有咁多25歲A0、28歲A0、30歲A0、40歲A0了。如果閣下真係想解決自己的終身大事問題,一定要自身努力,尋求改變,主動靠攏單身異性的圈子。

榮獲《最佳專業約會配對服務》的MATCH DATING擁有大量優質的單身會員資源,他們條件優秀,同樣有意發展長遠關係,MATCH DATING係A0拍拖的最佳去處。社會上某些人會對AO有偏見,甚至有人會認為「A0有樣睇」,這是對別人是不公平的。AO不等同於A0 size,AO不等於冇人要,同A0拍拖一樣可以幸福快樂。

立即開始配對

MATCH DATING出pool A0有方法

即使你係A0男仔或A0女仔都無需擔心,同A0拍拖的大有人在。A0男仔、A0女仔唔洗驚,只要我們揾到A0原因,只要有揾A0男朋友的決心,MATCH DATING都可以幫你尋覓愛情。想成功出pool A0,MATCH DATING幫A0女仔拍拖。

MATCH DATING從來不用A0的標籤定義會員, A0想拍拖,但A0唔識拍拖。僅靠A0 LIHKG論壇的經驗係脫唔到單的。A0男拍拖要揾MATCH DATING,我們能夠為你找尋最合適的人。  

MATCH DATING會為閣下提供合約期內無限次男女一對一約會配對服務,目的就係盡力幫助每一位會員脫單,而不是全為利益。我們相信,只要閣下願意去嘗試,踏出第一步,擴大自己的交友圈子,總可以搵到理想的伴侶。而且MATCH DATING的會員大多數都有意發展長遠關係,在這些人群中搵對象自然更高效。

MATCH DATING明白信息安全、真實先係搵對象的前提條件。每一位會員都經過我們的真人認證,確保會員資料和身份真實可靠。然後MATCH DATING專業的配對顧問會與每位會員進行面對面深入傾談,增進雙方的了解,再根據會員的性格特征和擇偶需求,按需人手匹配合適的對象。

邊個話A0有樣睇?我們還會提供約會前的形象指導、溝通技巧指導等服務,務求打造煥然一新的你,令你以最佳形象迎接新戀情。

在MATCH DATING的協助下。A0出pool話咁易。我們不單為閣下介紹約會對象,更會為雙方打點好各種約會細節,包括預定好約會餐廳,閣下無需操心,只需安心、用心參與約會,深入交流、培養感情。話唔定只需要一次見面,AO女仔就可以擁有A0男朋友。

想A0男拍拖?A0女仔也可以魅力四射!出pool要講方法,無論你是25歲A0、28歲A0、30歲A0、40歲A0,只要選擇MATCH DATING,A0女仔拍拖指日可待,終於唔使A0過聖誕。 

立即開始配對

我們的現有會員

為何選擇我們,而非其他公司?

為什麼選擇我們?

四大理由

詳細服務流程

第一步 - 聯絡我們

第二步 - 約會準備

第三步 - 投入約會

onelove flow 3

第四步 - 事後跟進

onelove flow 4